FBhidden

Sammenlignende reklamer

Lykke Schultz
Lykke Schultz
Projektkoordinator - Partner

Når du vil sammenligne dig med en konkurent i en reklame, er det ekstremt vigtigt at du har styr på dine facts!

Du skal være sikker på at sammen ligningen er objektiv, og at den på ingen måde er misvisende. f.eks ville det være misvisende at sammenligne æbler og pærer – på trods af at de begge er frugter…..

Lars Ole Frederiksen der er erhvervsadvokat, og arbejder med markedsførings ret kommer her med enkle og letforståelige guidelines i forhold til at benytte sig af sammenlignende rekalmer.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Gode tips og tricks fra os fra ISOfilm, eller fra spændende
gæste bloggere med stort “know-how” indenfor markedsføring med video

  • Video i din markedsføring

    Få ti tips til hvordan du bedst bruger video i din markedsføring

  • Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mail markedsføring fra ISOfilm
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.