ru

Sammenlignende reklamer

08.11.2017

  
Kategori: Tips og tricks


Når du vil sammenligne dig med en konkurent i en reklame, er det ekstremt vigtigt at du har styr på dine facts!

Du skal være sikker på at sammen ligningen er objektiv, og at den på ingen måde er misvisende. f.eks ville det være misvisende at sammenligne æbler og pærer - på trods af at de begge er frugter.....

Lars Ole Frederiksen der er erhvervsadvokat, og arbejder med markedsførings ret kommer her med enkle og letforståelige guidelines i forhold til at benytte sig af sammenlignende rekalmer.



Lykke Schultz Af Lykke Schultz

comments powered by Disqus

ISOfilm Blog

På vores blog kan du blive klogere på film og videoproduktion. Du vil får gode tips og tricks fra os fra ISOfilm, eller fra spændende gæste bloggere.

Seneste blogindlæg


 
Kontakt Få et uforpligtende tilbud
Hos ISOfilm tror vi på at det nytter at hjælpe sine kunder, og med en god instruktionsvideo eller undervisningsvideo er du godt på vej til at skabe de gode kunderelationer. Lad os hjælpes ad!